Platili smo robu avansno ino dobavljaču,ali robu nismo uzeli jer je u
međuvremenu došlo do pada cene iste.Jednostrano smo raskinuli
kupoprodajni ugovor između nas i dobavljača(avans ostao dobavljaču-roba
nije uzeta).
S obzirom da se radi o plaćenoj robi koja nije uvezena u
roku dužem od godinu dana(što Vas isto molim za objašnjenjem uvezene
robe u roku preko godinu dana),a što smo već rasknjižili u poslovnim
knjigama,koje objašnjenje možemo dostaviti Narodnoj banci Srbije,kako ne
bismo imali problema.
Napominjem da je sve regularno i sve odrađeno kako treba.Dokumentaciju moramo dostaviti NBS uz to obrazloženje(objašnjenje).
Molim Vas da mi ukoliko ste u mogućnosti što pre odgovorite. Unapred hvala na saradnji! Srdačan pozdrav, Nataša
Izvor: Moja Firma
Poštovana Nataša,
NBS treba da dostavite dokument koji opisuje poslovnu promenu koja je nastala.
To
je u vašem slučaju, po mom mišljenju, raskid ugovora, ukoliko ga
posedujete, ili novi ugovor o nabavci dobara za već uplaćeni novac.
U obrazloženju opišite poslovne promene onako kako su se desile.
Možete se konsultovali sa nadležnim službama Narodne banke Srbije.
Marija Đorđić
Roba placena avansno ino dobavljacu, ali nije uzeta
...

0 comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.